خدا کی تلاش
ﻣﺠﮭﮯ ﻭﮦ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﯾﺎﺩ ﺁﯾﺎ ﺟﺐ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺩﺭﻭﯾﺶ ﮐﯽ ﮐﭩﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﺍُﺱ ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮫ ﺭﮨﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺑﺎﺑﺎ ﺧُﺪﺍ ﮐﻮ ﭘﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﺁﺳﺎﻥ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﮐﺘﺎﺑﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﭘﮍﮬﺎ ﮨﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﻟﻮﮒ ﺍﭘﻨﯽ ﺁﺩﮬﯽ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﺰﻭﺟﻞ ﮐﻮ ﭘﺎﻧﮯ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﺩُﻧﯿﺎ ﺳﮯ ﮐﭧ ﺟﺎﺗﮯ ﺗﮭﮯ ﺟﻨﮕﻞ ﻧﺸﯿﻦ ﮨﻮﺟﺎﯾﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ ﺧﻮﺩ ﭘﺮ ﺩُﻧﯿﺎ ﮐﯽ ﻧﻌﻤﺘﻮﮞ ﮐﮯ ﺩﺭﻭﺍﺯﮮ ﺑﻨﺪ ﮐﺮﻟﯿﺎ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ۔
۔
ﺩﺭﻭﯾﺶ ﯾﮧ ﺳُﻨﺎ ﮐﺮ ﻓﺮﻣﺎﻧﮯ ﻟﮕﮯ ﺑِﯿﭩﺎ ﻭﮦ ﮐﯿﺎ ﭼﯿﺰ ﮨﮯ ﺟﻮ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺻﺮﻑ ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﮨﮯ؟
ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﻋﺮﺽ ﮐﯽ ﺣﻀﻮﺭ ﺳﺐ ﮐﭽﮫ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﯽ ﺍﻣﺎﻧﺖ ﮨﮯ ﻣﯿﺮﺍ ﺗﻮ ﮐُﭽﮫ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﯾﮧ ﺟﺎﻥ، ﯾﮧ ﺻﺤﺖ، ﯾﮧ ﻣﺎﻝ، ﯾﮧ ﻋﺰﺕ، ﺳﺒﮭﯽ ﭘﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮨﮯ ﻣﯿﺮﺍ ﺗﻮ ﮐﭽﮫ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ۔
ﻭﮦ ﻣُﺴﮑﺮﺍﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﻓﺮﻣﺎﻧﮯ ﻟﮕﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﯿﭩﺎ ﺗﻢ ﻧﮯ ﺟﻮ ﮐﭽﮫ ﮐﮩﺎ ﭨﮭﯿﮏ ﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﺍﯾﮏ ﭼﯿﺰ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺻﺮﻑ ﺗُﻤﮩﺎﺭﮮ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﻭﮨﯽ ﻗﯿﻤﺘﯽ ﻣﺘﺎﻉ ﮨﮯ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﺟﺲ ﮐﯽ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﺍﻟﻠﮧُ ﺳُﺒﺤﺎﻧﮧُ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮐﻮ ﺑﮯﺣﺪ ﭘﺴﻨﺪ ﮨﮯ۔
ﻣﯿﮟ ﻋﻘﻞ ﮐﮯ ﮔﮭﻮﮌﮮ ﺩﻭﮌﺍﺗﺎ ﺭﮨﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﺎﺭ ﺑﺎﺭ ﺩﻣﺎﻍ ﻣﯿﮟ ﺩُﮨﺮﺍﺗﺎ ﺭﮨﺎ ﻟﯿﮑﻦ ﮐﭽﮫ ﭘﻠﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﮍﺍ ﺑﮍﮮ ﺍﺩﺏ ﺳﮯ ﺍُﺱ ﺩﺭﻭﯾﺶ ﮐﮯ ﻗﺪﻣﻮﮞ ﮐﻮ ﺩﺑﺎﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﺎ ﺑﺎﺑﺎ ﻣﯿﮟ ﺑُﮩﺖ ﮐﻢ ﻓﮩﻢ ﮨﻮﮞ ﺍﻥ ﮐﺘﺎﺑﻮﮞ ﮐﻮ ﻣﯿﮟ ﭘﮍﮪ ﺗﻮ ﻟﯿﺘﺎ ﮨﻮﮞ ﻟﯿﮑﻦ ﺷﺎﺋﺪ ﺳﻤﺠﮭﻨﮯ ﺳﮯ ﻗﺎﺻﺮ ﮨﻮﮞ ﺁﭖ ﮨﯽ ﺑﺘﺎ ﺩﯾﺠﺌﮯ ﻧﺎ ﮐﮧ ﺁﺧﺮ ﻭﮦ ﺍﯾﺴﯽ ﮐﯿﺎ ﭼﯿﺰ ﮨﮯ ﺟﺴﮑﯽ ﻣﺠﮭﮯ ﺧﺒﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍُﺳﮑﯽ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﻮ ﺑﮯ ﺣﺪ ﭘﺴﻨﺪ ﮨﮯ -
ﺍُﺱ ﺩﺭﻭﯾﺶ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻗﺪﻣﻮﮞ ﮐﻮ ﺳﻤﯿﭩﺎ ﺍﻭﺭ ﭼﺎﺭ ﺯﺍﻧﻮﮞ ﺑﯿﭩﮫ ﮔﺌﮯ ﻣﯿﺮﯼ ﺟﺎﻧﺐ ﺑﮍﮮ ﻏﻮﺭ ﺳﮯ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﺟﺬﺏ ﮐﯽ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﻣﯿﮟ ﻓﺮﻣﺎﻧﮯ ﻟﮕﮯ ﺑﯿﭩﺎ ﺟﺎﻧﺘﮯ ﮨﻮ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺍﺷﺮﻑ ﺍﻟﻤﺨﻠﻮﻗﺎﺕ ﮐﯿﻮﮞ ﮨﮯ؟
ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺍﺩﺏ ﺳﮯ ﻋﺮﺽ ﮐﯽ ﺣﻀﻮﺭ ﺁﭖ ﮨﯽ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﮟ ﺗﺐ ﻭﮦ ﺩﺭﻭﯾﺶ ﻓﺮﻣﺎﻧﮯ ﻟﮕﮯ ﺑﯿﭩﺎ ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺮﯾﻢ ﻧﮯ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﻮ ﻋﻘﻞ ﺩﯼ ﭘﺮﮐﮭﻨﮯ ﮐﯿﻠﺌﮯ، ﺷﻌﻮﺭ ﺩﯾﺎ ﺧﯿﺮ ﺍﻭﺭ ﺷﺮ ﮐﻮ ﺳﻤﺠﮭﻨﮯ ﮐﯿﻠﺌﮯ، ﭘﮭﺮ ﺍﭘﻨﺎ ﺁﺋﯿﻦ ﺩﯾﺎ ﺟﺲ ﺳﮯ ﻭﮦ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﯽ ﺭﺿﺎ ﺍﻭﺭ ﻧﺎﺭﺍﺿﮕﯽ ﮐﻮ ﺟﺎﻥ ﺳﮑﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺱ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺮﯾﻢ ﻧﮯ ﭘﺎﺑﻨﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﺑﻠﮑﮧ ﺍِﺱ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﻮ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﭼﺎﮨﮯ ﺗﻮ ﺩُﻧﯿﺎ ﮐﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮟ ﺧﯿﺮ ﮐﺎ ﺭﺳﺘﮧ ﺍﭘﻨﺎﺋﮯ ﭼﺎﮨﮯ ﺗﻮ ﺷﺮ ﮐﮯ ﺭﺍﺳﺘﮯ ﭘﺮ ﭼﻠﮯ، ﭼﺎﮨﮯ ﺗﻮ ﺁﺧﺮﺕ ﮐﯽ ﺗﯿﺎﺭﯼ ﻣﯿﮟ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺭﮨﮯ ﭼﺎﮨﮯ ﺗﻮ ﺩُﻧﯿﺎ ﮐﯽ ﺭﻧﮕﯿﻨﯿﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺧﻮﺩ ﮐﻮ ﮔُﻤﺎ ﻟﮯ۔
ﺑﯿﭩﺎ ﯾﮩﯽ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ، ﯾﮩﯽ ﭼﺎﮨﺖ، ﯾﮩﯽ ﺧﻮﺍﮨﺶ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﯽ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮍﯼ ﻣﺘﺎﻉ ﮨﮯ۔ ﺗﻢ ﻧﮯ ﻣﺠﮫ ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﻮ ﭘﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﺁﺳﺎﻥ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺑﺲ ﺍﭘﻨﯽ ﯾﮩﯽ ﭼﺎﮨﺖ، ﺍﭘﻨﺎ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ، ﺍﭘﻨﯽ ﺧﻮﺍﮨﺶ ﮐﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﮯ ﺳﭙﺮﺩ ﮐﺮﺩﮮ ﺗﺠﮭﮯ ﺧُﺪﺍ ﻣﻞ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﺗُﺠﮭﮯ ﮐﺒﮭﯽ ﺟﻨﮕﻠﻮﮞ ﮐﺎ ﺭُﺥ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﻧﺎ ﭘﮍﮮ ﮔﺎ ﺗُﺠﮭﮯ ﮐﺒﮭﯽ ﺻﺤﺮﺍﺅﮞ ﮐﯽ ﺧﺎﮎ ﻧﮩﯿﮟ ﭼﮭﺎﻧﻨﯽ ﭘﮍﮮ ﮔﯽ ﺗﺠﮭﮯ ﺧُﺪﺍ ﮐﻮ ﮈﮬﻮﻧﮉﻧﮯ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﭘﮩﺎﮌﻭﮞ ﭘﺮ ﺑﮭﯽ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﭘﯿﺶ ﻧﮩﯿﮟ ﺁﺋﮯ ﮔﯽ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﻭﮦ ﺗﻮ ﺗﯿﺮﯼ ﺷﮩﮧ ﺭﮒ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻗﺮﯾﺐ ﮨﮯ ﮨﺎﮞ ﺍﻟﺒﺘﮧ ﯾﮧ ﮨﻮﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺟﺐ ﺗﻮ ﺧﺪﺍ ﮐﻮ ﭘﺎﻟﮯ ﺗﻮ ﺗﯿﺮﮮ ﺍﻧﺪﺭ ﮐﯽ ﺗﭙﺶ ﺍﺳﻘﺪﺭ ﺑﮍﮪ ﺟﺎﺋﮯ ﮐﮧ ﺗﺠﮭﮯ ﺍﻧﺴﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﺑﮭﯿﮍ ﺳﮯ ﮈﺭ ﻟﮕﻨﮯ ﻟﮕﮯ ﯾﺎ ﺗﺠﮭﮯ ﻟﮕﮯ ﮐﮧ ﺗﯿﺮﮮ ﻭﺟﻮﺩ ﮐﯽ ﺁﺗﺶ ﺍﺱ ﺑﮭﯿﮍ ﺳﮯ ﺳﺮﺩ ﭘﮍﻧﮯ ﻟﮕﯽ ﮨﮯ ﺗﺐ ﺟﻨﮕﻞ، ﭘﮩﺎﮌ ، ﺩﺭﯾﺎ ﺳﺒﮭﯽ ﺗﯿﺮﮮ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﮨﻮﻧﮕﮯ ﺗﻮ ﺟﮩﺎﮞ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﮔﺎ ﺧﺪﺍ ﺳﮯ ﺑﺎﺕ ﮐﺮﻟﮯ ﮔﺎ -
ﺑﯿﭩﺎ ﯾﮧ ﺁﺳﺎﻥ ﺭﺳﺘﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺑُﮩﺖ ﮐﭩﮭﻦ ﺭﺍﮦ ﮨﮯ ﺍﺱ ﺭﺍﮦ ﭘﮧ ﭼﻠﻨﺎ ﮨﺮ ﺍﯾﮏ ﮐﮯ ﺑﺲ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ، ﺍﺱ ﺭﺍﮦ ﭘﮧ ﭼﻠﻨﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﻧﻔﺲ ﺳﮯ ﻟﮍﻧﺎ ﭘﮍﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﻦ ﺳﮯ ﻟﮍﻧﺎ ﭘﮍﺗﺎ ﮨﮯ، ﺍﭘﻨﯽ ﭼﺎﮨﺖ ﮐﻮ ﻗﺮﺑﺎﻥ ﮐﺮﻧﺎ ﺑَﭽّﻮﮞ ﮐﺎ ﮐﮭﯿﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﮩﻠﮯ ﺳﻮﭺ ﻟﮯ ﺗﺠﮭﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺫﺍﺕ ﮐﮯ ﺑُﺖ ﮐﻮ ﻣﺴﻤﺎﺭ ﮐﺮﻧﺎ ﭘﮍﮮ ﮔﺎ، ﺍﻧﺎ ﮐﮯ ﺟﺎﻡ ﮐﻮ ﺑﮩﺎﻧﺎ ﮨﻮﮔﺎ، ﮔﺎﻟﯽ ﺑﮑﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺳﮯ ﺧﻨﺪﮦ ﭘﯿﺸﺎﻧﯽ ﺳﮯ ﻣِﻠﻨﺎ ﭘﮍﮮ ﮔﺎ ﺗُﮩﻤﺖ ﻟﮕﺎﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺳﮯ ﮨﻨﺲ ﮐﺮ ﻣﻠﻨﺎ ﭘﮍﮮ ﮔﺎ، ﻧﺮﻡ ﺑﺴﺘﺮ ﮐﻮ ﻃﻼﻕ ﺩﯾﻨﯽ ﭘﮍﮮ ﮔﯽ، ﻃﺮﺡ ﻃﺮﺡ ﮐﮯ ﭘﮑﻮﺍﻧﻮﮞ ﺳﮯ ﻧﻈﺮ ﻣﻮﮌ ﮐﺮ ﺳﻮﮐﮭﯽ ﺭﻭﭨﯽ ﭘﺮ ﻗﻨﺎﻋﺖ ﮐﯽ ﻋﺎﺩﺕ ﮈﺍﻟﻨﯽ ﮨﻮﮔﯽ ﺍﻧﺴﺎﻧﻮﮞ ﺳﮯ ﻣُﺤﺒﺖ ﮐﺮﻧﯽ ﮨﻮﮔﯽ ﺻﺮﻑ ﻣُﺤﺒﺖ۔
ﺍﭘﻨﮯ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﻧﻔﺮﺕ، ﻏﺼﮯ، ﺣﺴﺪ ﮐﮯ ﺁﺗﺶ ﮐﺪﮮ ﭘﺮ ﻧﺪﺍﻣﺖ ﮐﺎ ﭘﺎﻧﯽ ﮈﺍﻟﻨﺎ ﮨﻮﮔﺎ ﺟﻮ ﮐُﭽﮫ ﺑﮭﯽ ﺗﯿﺮﮮ ﭘﺎﺱ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺳﺐ ﺧُﺪﺍ ﮐﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺻﺮﻑ ﺍُﺳﮑﺎ ﺍﻣﯿﻦ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺟﺐ ﺗﺠﮫ ﺳﮯ ﻭﺍﭘﺴﯽ ﮐﺎ ﺗﻘﺎﺿﮧ ﮨﻮ ﺗﻮ ﯾﮧ ﻣﺖ ﮐﮩﻨﺎ ﮐﮧ ﻣﯿﺮﺍ ﺗﮭﺎ، ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺩِﯾﺎ، ﺑﻠﮑﮧ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﯾﮩﯽ ﮐﮩﻨﺎ ﮐﮧ ﺟﺲ ﮐﺎ ﺗﮭﺎ ﺍُﺳﯽ ﮐﻮ ﻟﻮﭨﺎ ﺩﯾﺎ، ﻣﺼﯿﺒﺖ ﮐﮯ ﻭﻗﺖ ﻭﺍﻭﯾﻠﮧ ﻧﮧ ﮐﺮﻧﺎ ﺑﻠﮑﮧ ﺻﺒﺮ ﮐﺮﻧﺎ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺻﺎﺑﺮﻭﮞ ﮐﻮ ﭘﺴﻨﺪ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ، ﮨﺮ ﻟﻤﺤﮧ ﺍﭘﻨﮯ ﻋﻤﻞ ﭘﺮ ﻧﻈﺮ ﺭﮐﮭﻨﯽ ﭘﮍﮮ ﮔﯽ ﺍﭘﻨﺎ ﺍﺣﺘﺴﺎﺏ ﮐﺮﻧﺎ ﭘﮍﮮ ﮔﺎ ﮐﮧ ﺗﯿﺮﺍ ﻋﻤﻞ ﺗﯿﺮﯼ ﻣﺮﺿﯽ ﮐﮯ ﻣُﻄﺎﺑﻖ ﮨﮯ ﯾﺎ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﯽ ﻣﺮﺿﯽ ﮐﮯ ﻣُﻄﺎﺑﻖ، ﺗﻮ ﻭﮦ ﮐﺮ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺗﯿﺮﯼ ﭼﺎﮨﺖ ﮨﮯ ﯾﺎ ﻭﮦ ﮐﺮ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﯽ ﭼﺎﮨﺖ ﮨﮯ ﮐﺒﮭﯽ ﺗﯿﺮﯼ ﭼﺎﮨﺖ ﮨﻮﮔﯽ ﮐﮧ ﻧﺮﻡ ﻭﮔﺮﻡ ﺑﺴﺘﺮ ﺳﮯ ﺧﻮﺩ ﮐﻮ ﺟُﺪﺍ ﻧﮧ ﮐﺮﮮ ﻟﯿﮑﻦ ﺗﺒﮭﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﭼﺎﮨﺖ ﮨﻮﮔﯽ ﮐﮧ ﺗﻮ ﺑﺴﺘﺮ ﮐﻮ ﭼﮭﻮﮌ ﮐﮯ ﺍُﺱ ﮐﯽ ﺑﺎﺭﮔﺎﮦ ﻣﯿﮟ ﺣﺎﺿﺮ ﮨﻮ، ﮐﺒﮭﯽ ﺗﯿﺮﯼ ﭼﺎﮨﺖ ﮨﻮﮔﯽ ﮐﮧ ﺗﯿﺮﺍ ﻣﺎﻝ ﺗﯿﺮﯼ ﺟﯿﺐ ﻣﯿﮟ ﺭﮨﮯ ﺍُﺱ ﻭﻗﺖ ﮨﻮﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﺍُﺱ ﮐﯽ ﭼﺎﮨﺖ ﯾﮧ ﮨﻮ ﮐﮧ ﺗﻮ ﻭﮦ ﻣﺎﻝ ﺟﻮ ﺗﻮ ﻧﮯ ﺑﮍﯼ ﻣﺤﻨﺖ ﺳﮯ ﮐﻤﺎﯾﺎ ﮨﮯ ﮐﺴﯽ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﭘﺮ ﺧﺮﭺ ﮐﺮﺩﮮ -
ﮐﺒﮭﯽ ﺗﯿﺮﯼ ﭼﺎﮨﺖ ﮨﻮﮔﯽ ﮐﮧ ﺳﺨﺖ ﮔﺮﻣﯽ ﮐﮯ ﺳﺒﺐ ﭨﮭﻨﮉﺍ ﭘﺎﻧﯽ ﭘﺌﮯ ﯾﺎ ﺍﭘﻨﮯ ﭘﯿﭧ ﮐﯽ ﺁﮒ ﺑُﺠﮭﺎﻧﮯ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﮐﭽﮫ ﮐﮭﺎﻟﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﺍُﺱ ﮐﯽ ﭼﺎﮨﺖ ﮨﻮﮔﯽ ﮐﮧ ﺗﻮ ﺭﻭﺯﮦ ﺩﺍﺭ ﺭﮨﮯ، ﮐﺒﮭﯽ ﺳﺨﺖ ﺳﺮﺩﯼ ﮐﮯ ﺳﺒﺐ ﺗﯿﺮﯼ ﭼﺎﮨﺖ ﮨﻮﮔﯽ ﮐﮧ ﭨﮭﻨﮉﺍ ﭘﺎﻧﯽ ﺗﯿﺮﮮ ﺟﺴﻢ ﮐﻮ ﻧﮧ ﭼُﮭﻮﺋﮯ ﺗﺒﮭﯽ ﺍُﺱ ﮐﯽ ﭼﺎﮨﺖ ﮨﻮﮔﯽ ﮐﮧ ﺍُﺳﯽ ﭨﮭﻨﮉﮮ ﭘﺎﻧﯽ ﺳﮯ ﺳﺨﺖ ﺟﺎﮌﮮ ﻣﯿﮟ ﻭﺿﻮ ﮐﺮ، ﮐﺒﮭﯽ ﺗﯿﺮﯼ ﭼﺎﮨﺖ ﺗﺠﮫ ﺳﮯ ﺗﻘﺎﺿﮧ ﮐﺮﮮ ﮔﯽ ﮐﮧ ﺗﻨﮩﺎ ﺭﮦ ﮐﺮ ﺟﺴﻢ ﮐﯽ ﺗﮭﮑﺎﻥ ﻣِﭩﺎﻟﮯ ﺗﺒﮭﯽ ﺍُﺳﮑﯽ ﭼﺎﮨﺖ ﮐﺎ ﺗﻘﺎﺿﮧ ﮨﻮﮔﺎ ﮐﮧ ﮐﺴﯽ ﮐﮯ ﺩُﮐﮫ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﯾﮏ ﮨﻮﺟﺎ ﺍﻭﺭ ﮐﺴﯽ ﮐﮯ ﺩُﮐﮫ ﺩﺭﺩ ﮐﻮ ﺑﺎﻧﭩﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺳﻔﺮ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﺮ ﮐﺒﮭﯽ ﺗﯿﺮﯼ ﭼﺎﮨﺖ ﮨﻮﮔﯽ ﮐﮧ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﺎ ﻣُﻨﮧ ﻧﻮﭺ ﻟﮯ ﺗﺒﮭﯽ ﺍُﺳﮑﯽ ﭼﺎﮨﺖ ﮨﻮﮔﯽ ﮐﮧ ﺗﻮ ﺍُﺳﮯ ﺳﯿﻨﮯ ﺳﮯ ﻟﮕﺎ ﻟﮯ، ﮐﺒﮭﯽ ﻧﻔﺴﺎﻧﯽ ﺧﻮﺍﮨﺸﺎﺕ ﺗﺠﮭﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺟﺎﻧﺐ ﺑُﻼﺋﯿﮟ ﮔﯽ ﺗﯿﺮﺍ ﻣﻦ ﺑﮭﯽ ﭼﺎﮨﮯ ﮔﺎ ﻣﮕﺮ ﺍُﺱ ﮐﯽ ﭼﺎﮨﺖ ﺗﻘﺎﺿﮧ ﮐﺮﮮ ﮔﯽ ﻣﯿﺮﮮ ﺳِﻮﺍ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺑﮯﻧﯿﺎﺯ ﮨﻮﺟﺎ، ﺑﯿﭩﺎ ﺍﭘﻨﯽ ﭼﺎﮨﺖ ﺍﭘﻨﯽ ﻣﺮﺿﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﺧﻮﺍﮨﺶ، ﮐﯽ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﮨﯽ ﻭﮦ ﺭﺍﺳﺘﮧ ﮨﮯ ﺟِﺲ ﭘﺮ ﭼﻞ ﮐﺮ ﺑﻨﺪﮦ ﺧُﺪﺍ ﮐﻮ ﭘﺎﻟﯿﺘﺎ ﮨﮯ -
ﺍﮔﺮ ﺍﭘﻨﯽ ﭼﺎﮨﺖ ﮐﻮ ﻗﺮﺑﺎﻥ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﺣﻮﺻﻠﮧ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍِﺱ ﺭﺍﮦ ﭘﺮ ﺿﺮﻭﺭ ﻗﺪﻡ ﺭﮐﮫ ﻭﮦ ﮐﺴﯽ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﻮ ﺿﺎﺋﻊ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﺎ ﻟﯿﮑﻦ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﯾﺎﺩ ﺭﮐﮭﻨﺎ ﮐﮧ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﮐﯽ ﻣﻨﺰﻝ ﮐﻮ ﭘﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﺳﻔﺮ ﺍﺳﻘﺪﺭ ﺩُﺷﻮﺍﺭ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮨﺰﺍﺭﻭﮞ ﻣﺴﺎﻓﺮ ﺍﺱ ﺭﺍﮦ ﭘﺮ ﭼﻠﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﻟﯿﮑﻦ ﺳﻔﺮ ﺷﺮﻭﻉ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺗﮑﺎﻟﯿﻒ ﭘﺮ ﺻﺒﺮ ﭼﻨﺪ ﺍﯾﮏ ﮨﯽ ﮐﺮ ﭘﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺑﮭﯽ ﺁﺩﮬﯽ ﻣﻨﺰﻝ ﮨﯽ ﺳﺮ ﮐﺮﭘﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﻣﻨﺰﻝ ﭘﺮ ﺗﻮ ﺍﯾﮏ ﺩﻭ ﮨﯽ ﭘﮩﻨﭻ ﭘﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﺑﮭﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﺮ ﺩﯾﮑﮫ ﺷﺎﺋﺪ ﺗُﺠﮭﮯ ﺑﮭﯽ ﻣﻨﺰﻝ ﻣﻞ ﺟﺎﺋﮯ ﺍﮔﺮ ﺗﻮ ﻧﮯ ﺩُﻧﯿﺎ ﮐﯽ ﺻﻌﻮﺑﺘﻮﮞ ﭘﺮ ﺻﺒﺮ ﮐﻮ ﻋﺎﺩﺕ ﺑﻨﺎﯾﺎ ﺍﭘﻨﯽ ﭼﺎﮨﺖ ﺍُﺳﮑﯽ ﭼﺎﮨﺖ ﭘﺮ ﻗﺮﺑﺎﻥ ﮐﺮﺩﯼ ﺗﻮ ﺿﺮﻭﺭ ﺧﺪﺍ ﻋﺰﻭﺟﻞ ﮐﻮ ﭘﺎﻟﮯ ﮔﺎ ﻣﺠﮭﮯ ﺍِﺱ ﺳﮯ ﺫﯾﺎﺩﮦ ﺁﺳﺎﻥ ﺭﺍﺳﺘﮧ ﮐﯽ ﺧﺒﺮ ﻧﮩﯿﮟ - ﺑُﻮﻝ ﭼﻠﻨﺎ ﭼﺎﮨﮯ ﮔﺎ ﺍِﺱ ﺭﺍﺳﺘﮧ ﭘﺮ ﺩﺭﻭﯾﺶ ﻧﮯ ﻣﺴﮑﺮﺍﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﻣﯿﺮﯼ ﺟﺎﻧﺐ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺗﮭﺎ؟
ﺍﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺯِﯾﺮِ ﻟﺐ ﺑﮯ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺿﺮﻭﺭ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﺮﻭﻧﮕﺎ ﺍﮔﺮ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺮﯾﻢ ﮐﺎ ﻓﻀﻞ ﻣﺠﮫ ﮔُﻨﮩﮕﺎﺭ ﭘﺮ ﺑﮭﯽ ﮨُﻮﺍ ﺍﻥ ﺷﺎﺀﺍﻟﻠﮧ ﻋﺰﻭﺟﻞ ﺁﺝ ﺷﺎﻋﺮ ﻣﺸﺮﻕ ﮐﺎ ﯾﮧ ﺷﻌﺮ ﺑﮭﯽ ﺭﺍﺕ ﮐﯽ ﺗﻨﮩﺎﺋﯽ ﻣﯿﮟ ﻣﺠﮭﮯ ﮐُﭽﮫ ﺳﻤﺠﮭﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﺮ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺑُﮩﺖ ﻟُﻄﻒ ﺩﮮ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ -
ﺧﺪﺍ ﮐﮯ ﻋﺎﺷﻖ ﺗﻮ ﮨﯿﮟ ﮨﺰﺍﺭﻭﮞ ﺑَﻨّﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﭘﮭﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﻣﺎﺭﮮ ﻣﺎﺭﮮ
ﻣﯿﮟ ﺍُﺱ ﮐﺎ ﺑﻨﺪﮦ ﺑﻨﻮﮞ ﮔﺎ ﺟﺲ ﮐﻮ ﺧُﺪﺍ ﮐﮯ ﺑﻨﺪﻭﮞ ﺳﮯ ﭘﯿﺎﺭ
0 comments: